外婆一路走好

 為我外婆寫封告別的信 感謝我的人生30+年 有你的存在,你的陪伴 你的餘生我陪伴在你左右 最後的幾天 我一收到醫院電話 我都盡量趕過去 今天你走了,很平靜 外公走時,我沒在身旁 感覺不到太大傷痛 可能是傱小也沒怎接觸他 反而你陪伴我很多時間 如有來生,我愿你一切順利幸福 傱第一...

2021年11月17日星期三

飛鵝山調一調


 17號心攰

以為我可以用孫女一身份去申請成功

阿婆份醫療報告tim

結果屈機同無奈,要血親證明書。

下星期搵新老人院,要忙碌起來

唔會有太多時間玩同悠閒

律師樓朋友話關於阿婆骨折一事

可以3年之內起訴

自我報警後,

d姑娘對我態度就唔同左

唔想阿婆都被不善待


。。。。。。。。。。。。。。。。。

17號好友Mc介紹位新朋友,純喜歡spanking

新朋友我暫時稱佢K2

中年發福,有肚腩,patpat就扁平,下半身唔肥

初次見面一起食lunch

20號係K2生日,提早祝佢生日快樂😁

好友Mc,腳傷左都陪我,K2去飛鵝山簡單玩左

野外調教,時間比較短暫

因不時有行山友路過

呢次就唔詳寫

初次見面K2就比較怕羞

外加好友Mc係度,

佢唔多敢同我講佢個感覺。

🤣🤣又一次見到我的人話我真人好nice

未之前都感覺我好嚴格tim



沒有留言:

發佈留言