外婆一路走好

 為我外婆寫封告別的信 感謝我的人生30+年 有你的存在,你的陪伴 你的餘生我陪伴在你左右 最後的幾天 我一收到醫院電話 我都盡量趕過去 今天你走了,很平靜 外公走時,我沒在身旁 感覺不到太大傷痛 可能是傱小也沒怎接觸他 反而你陪伴我很多時間 如有來生,我愿你一切順利幸福 傱第一...

2021年11月14日星期日

阿婆出院

 無唸過整傷我阿婆個人有機會係平日最照顧佢

果位老人院職員李姑娘同洗傷口的社康姑娘

上星期1換尿喉時

阿婆大力夾腳 

佢地又大力想唔俾佢夾腳時

3人鬥力下造成個骨慢慢撕裂

🤔因為無理由一個晚上就骨折

今日阿婆出院,李姑娘自己走來道歉

佢深感內疚,講真老人家骨脆

我都唔係太清楚

到底係上星期2夜更換衫褲造成點

係上星期一換尿喉整傷?

骨科醫生都答唔到我

😅甘老人家又唔可以再搬院

只可睇住佢地改善

原本想日日去老人院

個個人都怕我甘去法

自己俾心理壓力更大

身體都會頂唔順

改隔日再去吧

老人院係我要求下影相自存記錄

搞到間野好似我有份甘

有d野係個院長唔聽員工講

結果就出事,要我去話佢先會叫d員工做

坦白講骨折我係要個講法

警察都話告唔到間野,

除非我阿婆隻腳有發炎流膿問題

先要民事訴訟


阿婆用繃帶包扎住隻左腳好腫

由於我個人係基本唔會點發自己家人相

所以都發我自己相好過

我自己影低我阿婆出院後有無咩新舊傷,

自己留底做記錄

第日有咩事都有個證據

。。。。。。。。。。。。。

習慣咩責任都係自己一個扛時

有時都唔感覺一定要有個另一半

再苦再痛都挺過去

活著係需要勇氣




沒有留言:

發佈留言