外婆一路走好

 為我外婆寫封告別的信 感謝我的人生30+年 有你的存在,你的陪伴 你的餘生我陪伴在你左右 最後的幾天 我一收到醫院電話 我都盡量趕過去 今天你走了,很平靜 外公走時,我沒在身旁 感覺不到太大傷痛 可能是傱小也沒怎接觸他 反而你陪伴我很多時間 如有來生,我愿你一切順利幸福 傱第一...

2021年11月13日星期六

調整心情


 還有1星期我的新鞋才會到香港

等待新鞋到貨,到時再拍照

雙11唔敗家對唔住自己男友

講笑啦,只係有瘦左少少

換下新衫褲,幫老佛爺都買少少野

再睇下有咩野合適阿婆用

買少少外賣盒,蛋糕仔盒

雙11---1千唔到,iherb就$438

............................................................

阿婆住院時,

醫生竟然又想嘗試不給她不用氧氣瓶

係又增加住院日子

由於佢腳本身已曲起來,

唔可以用石膏,夾板

只可以用繃帶幫助骨折恢復

每4星期後就覆診

拆繃帶醫生檢查恢復進度

都希望一切可以慢慢有好轉

。。。。。。。。。。。。。。

之前抽幾日時間都去讀左少少野

不過,成日會遇到怪人或者係超熱情之人

心情最近2日都慢慢平靜返啦

🤔又可以開開心心搵下美食

.............……………………………………………………

13/11晚 23點 正式刪除掉tinder  3316人

死屍戶太多,無咩意思,唔好玩


沒有留言:

發佈留言