外婆一路走好

 為我外婆寫封告別的信 感謝我的人生30+年 有你的存在,你的陪伴 你的餘生我陪伴在你左右 最後的幾天 我一收到醫院電話 我都盡量趕過去 今天你走了,很平靜 外公走時,我沒在身旁 感覺不到太大傷痛 可能是傱小也沒怎接觸他 反而你陪伴我很多時間 如有來生,我愿你一切順利幸福 傱第一...

2021年11月11日星期四

火爆日

 壞人都喜歡以老賣老

真是說得沒錯,壞人都變老了

搭個笠(坐電梯)

我都可以罕有的寸/串人

本來搭笠好平靜好小事

就係有個8婆非要死要擠入來

整部笠d人都話里有一部輪椅

本身有2個大叔擠入來已經好無奈

先係4層樓,明明對面部笠係好多空間

個死8婆就係死都唔去果邊

仲話我地自私為部輪椅唔俾佢入來

激到我前面個阿叔差d想打9佢

短暫個2-3分鐘

部笠到1樓,佢自己行出去

甘大家都心唸個麻煩友走

大家係甘按閂門制

我頂佢個肺,佢就再次擠(迫)入來

我話佢再甘樣有無唸過坐輪椅個感受?

佢就話點解要理?

我話而家d老人家真係夠黑心

佢就回我一句:“而家d後生無d禮貌?”

我話:“睇在佢都老了就甘算數”

特別強調左“老”字

激到佢仲想還嘴

我份人係只要你踩中我條尾

我幾時都客客氣氣

當你係我心口位上踩幾腳

唔通我仲要笑笑口同你講野咩?

唔好意思,我唔感覺我係甘100%個安靜人士囉


以前我是那種遇事忍了過去就算的人

現在的我,只會對事不對人

也沒以前那麼抑制自己的不開心


這個社會仲係有些道德撚,

喜歡道德捆綁


反正我係討厭渣男

只要你唔係我識得人

你點渣我都唔會去理

反正唔好來煩我就得


性格特點:白羊---個火爆,正義,沖動

                    金牛---固執,誠實,貪吃美食




沒有留言:

發佈留言