外婆一路走好

 為我外婆寫封告別的信 感謝我的人生30+年 有你的存在,你的陪伴 你的餘生我陪伴在你左右 最後的幾天 我一收到醫院電話 我都盡量趕過去 今天你走了,很平靜 外公走時,我沒在身旁 感覺不到太大傷痛 可能是傱小也沒怎接觸他 反而你陪伴我很多時間 如有來生,我愿你一切順利幸福 傱第一...

2021年11月8日星期一

交友app

 最初玩tinder目的係好友介紹

話可以識下d新朋友

坦白講最早期我係有放過自己樣d相同ig

後來發現太多人十句中有9句不離性

最後感覺都係收返所有有樣d相改為收奴

無聊match左3千幾人
有以前見過d奴
有我其他app傾過計的人
有我認識的人
問我見過幾個人?
正確來講係3個
1個係最初以正常交友目的的攝影師
另外2位遊車河

昨晚7/11,有tinder人話佢失戀
被女友趕出家門,傾唔到幾句
對方就post酒店大床相一張
搞笑係仲要設時限
話好想我去荃灣見面傾計
我心唸網上傾計唔得咩
仲要我自己俾的士費
咪玩啦,佢就chur左3次要3更半夜去酒店
我又唔係細路仔
佢話佢不舉
話去到好安全
哈。。。


有位tinder友人感覺,
我是那種見面時一開始很nice
可是會在聊到某些話題時
就會慢慢顯露s的性格
他說你s時那眼神很輕挑,很看不起人
說話時也是主導性很強的

雖發生點不開心,但他有點好
就是他遇事時的態度很正面


沒有留言:

發佈留言