外婆一路走好

 為我外婆寫封告別的信 感謝我的人生30+年 有你的存在,你的陪伴 你的餘生我陪伴在你左右 最後的幾天 我一收到醫院電話 我都盡量趕過去 今天你走了,很平靜 外公走時,我沒在身旁 感覺不到太大傷痛 可能是傱小也沒怎接觸他 反而你陪伴我很多時間 如有來生,我愿你一切順利幸福 傱第一...

2021年11月9日星期二

11月的小故事

 最近幾天比較忙碌

基本天天去老人院探望阿婆

睇佢被人洗傷口,

睇下佢個恢復進度。

偶爾現實中認識下新朋友

有位女性朋友:桃

佢講起佢對sm個了解,

係源於carol的報紙

都講左佢對sm的睇法

我都同佢share左呢個圈子一些故事。

只係佢無講出佢點解會想了解sm的真正原因。

無語桃說的一句話

她說我可以馴服大男主義的男士A

😅還說我和A挺配,直接黑線

。。。。。。。。。。。。。。

認識另2位男士朋友

一位好中意強調佢每月可以搵到幾錢,

係國內有車有房,

只合適做朋友,唔合適做情人

男士A,一直暗示我要換個有錢點的男友


男士B,就為人比較有禮貌,幾啱傾。

思想好正面,

😅不過最近都喜歡請我食飯

我想講我個胃只有一個

好多謝佢地2位個好意

(2位男士都知我有男友)

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

我這人只要討厭你,

我是不會看交情深淺的

我會直接了斷結束關係。

特別如是網友連見也沒見過

我會更絕決的直接拉黑

老佛爺說我這人做事太絕情。

_----_----------_------_-_---+-±--

好友O先生為他朋友和我討了個友情價調教

只是他朋友很不配合,沒在上星期6出現飯局

已和好友說了17號如他朋友再爽約

就不會再給機會,也下了最後通牒

>>>>>>>>>>>>>>>>>🤣🤣<<<<<<<<<<







沒有留言:

發佈留言