外婆一路走好

 為我外婆寫封告別的信 感謝我的人生30+年 有你的存在,你的陪伴 你的餘生我陪伴在你左右 最後的幾天 我一收到醫院電話 我都盡量趕過去 今天你走了,很平靜 外公走時,我沒在身旁 感覺不到太大傷痛 可能是傱小也沒怎接觸他 反而你陪伴我很多時間 如有來生,我愿你一切順利幸福 傱第一...

2021年11月11日星期四

2022年申請奴表格(精髓30/4/2022再更新))

Tg頻道 https://t.me/hksmitressbadgirl2021

只接受你以email方式遞交表格

hksmistressbadgirls@outlook.com





Tg頻道里有最新收私奴和招夫奴要求  23/2/2022

2022年奴申請表格:

名:

性格:

星座:

性別: 

年齡:

身高:

體重:

語言:中文/英文/其他方言/葡文等

優缺點:

有否吸煙,飲酒,吸毒等習慣: 

陽具尺寸-有包皮?

住邊一區:

居住情況: 同家人住/自住

感情狀況: 已婚/拍拖中/單身

奴的年資: 

曾經跟隨過多少位主人: 

搵過收費s:可講下經歷

有否調教用具: 

最多一天能射多少次: 

有否傳染病,長期病,性病,精神病紀錄: 

有否對食物,用具敏感:

你覺得怎樣才算是一個好奴:

心目中好的女主是怎樣的:

是否願意接受一主多奴:yes/no

是否願意接受多主調教:yes/no

可玩得咩項目:eg- edge

唔玩得咩項目:eg -露出

可嘗試咩項目:eg -捆綁

期望:

不可留痕個理由:

Ntr情節源於:eg-av 

你係邊度搵到我?:twitter/fetlife/tinder/smc/tg channel

禁慾係就請說明你戴cb最長時間係幾耐?

最難忘一次調教經歷係?

(23/2/2022新增)找我的原因?

你個tg id or line id:

(之前早鳥plan)

#關於場所同調教時間詳情:

一般時間:

mon-sat:中午11點至晚上7點

其餘時間亦可,

但需提早1星期預約

特別預約時間,

你非要約7點後,

需收額外費用。


(調教費唔包場地費用!!上圖已有寫明費用)

誠意金唔接受面交,你信得過我先好pm約調!

場所:酒店首選---9龍區,港島區

            情趣房

          (eg :emc,聖地,Q11等)

            如玩露出,

            最好個奴有車方便周圍去

            如羞恥play

            任何場所都ok


我份人係唔點中意搭車過新界,如非要去新界一係你有車親自接送我。再唔係就call uber接送我。


#重點注意事項:

如公司要求臨時加班,家中有事,你病左都請係預約時間前2小時或早1日同我匯報。

不過要提醒你如book左房,不設訂金同房費退款。


#已婚者情況處理方案:

以後星期日,

除非約好調教,

或我有事要吩咐你先會搵你。

唔係基本上你家庭日,

我都唔會召喚你。


凡23點後個留言,

我第2日訓醒先會回覆你


#忘記附上注意事項:

如想影相請事前先溝通一下

如要幫你影相要po出係我頻道都係pm我時講明。

唔影相都可以講定先


如捆綁請講明,你是否有咩舊患?

肌肉比較崩緊就要拉筋需附助可以搵我幫手。


如對麻繩過敏,請自行帶你d綿繩


同我講話,

              必須加上”請”

e.g例子:

              賤狗剛成為壞壞大人的賤奴,

              還請壞壞大人多加調教!


請安須知:

e.g 賤奴同壞壞大人請早安

      賤奴同壞壞大人跪安(晚安)


在我面前你唔可以稱:我

你只可以自稱你為:賤奴


#別人把你寵成客人

#在我面前你就必須做回條狗

#也別在我面前比較誰好誰壞

#更別在我這里說誰的是非



🤔如要做奴

你的臉便不是你的臉

我要打你臉就不會挑日子打你的臉

直接見面一巴甩你臉

不喜歡這種暴力人設


😆那就換個溫柔到你感覺沒半點殺害力的慈母人設

一句粗口也不會說的

😂除非你缺母愛?


你在人前是偽人

你在我面前便是條狗!!


要找人調教時,奴必須當天精神是好的

不喜歡奴疲倦到死來玩

最後只會令雙方整場調教變到好無癮


#男人與狗


pay attention all new sub or slave, if you are looking for femdom with me please send 個人 簡介 plus deposit before detail discussion 😁


奉勸所有奴,

求主心急都唔好亂發相

以免被人勒索或者俾人公開你張相

唔清楚對方男定女

都唔好亂交學費

輕幾百,重幾千過萬

事後唔好同人講你被人呃

只會被人笑你on9 

你精蟲上腦


搵主都要對應你自己喜歡玩唔玩咩

配對方式甘去找尋合適的類型主

主都唔係萬能

同你講咩項目都玩得的主

係你買服務

定係其他?


搵主前3思而後行


只勸一次

過後不再勸告


有奴認為跪地為奴,

起身就要為友,

咪感覺可平起平坐

佢地認為搵友情主後

相熟左後又可以拍拖

真係人生終點又可以娶妻主


有些唔少奴係被佢女友開發完個奴性

令其在之後好多時再找尋新的戀情時

會渴望同不自覺想搵同樣係女友s替身

好多時候呢類奴,都偏侍奉型的性奴


主奴本身就有分尊同卑

無可能平起平坐


😆😆仲有些奴講就講天下無敵

做任務就有心無力各千萬種藉口理由

話做唔到個任務

😂下下話要調整個任務度

再唔係就玩失蹤


你要求最基本奉獻,

就又個個喊窮扮窮

講到自己要供樓供車欠銀行錢

再唔係就因要結婚又欠卡數

或者係我都想講個個都甘窮咩

一個個咩都唔想付出就下下想r人地免費調教你


🤔好多男人無論是感情還是sm關係裡都喜歡“白嫖”,空手套白狼

咩責任都唔需要負

🤔又唔需要付出任何野

😏😏😏你估無須還咩

只係未來要你以咩方式償還

2010入圈以友情主出身
2020年5月才正式半有償

優先收:
              
 單身,自住,可留痕,經濟獨立,
戀痛(可打到pp出血/穿刺)
170-195cm高,15-19cm,敏感喜歡tk,cd

次要收:
             
 皮膚好,服從性高,經濟獨立,有車,58-85kg,
12-15cm,會嗲聽話,165-180cm

最後收:
             
 已婚/拍拖,飯腳奴,開發性高的,spanking,edge,6-10cm,85-95kg
21歲-65歲(有經濟力)155-175cm

奴需記3個日子:
主奴關係確立(立契日)
主人生日
新年

申請友情主奴關係時,
都需要付出誠實金以表你唔係呃水吹






(30/5/2022增加tg頻道圖)


拒收:口舌奴喜歡lick閪(陰道)
           性奴
           口嗨ff無禮貌奴
           當自己係客人d是非奴
           自刪tg對話
            無交代
           


沒有留言:

發佈留言