外婆一路走好

 為我外婆寫封告別的信 感謝我的人生30+年 有你的存在,你的陪伴 你的餘生我陪伴在你左右 最後的幾天 我一收到醫院電話 我都盡量趕過去 今天你走了,很平靜 外公走時,我沒在身旁 感覺不到太大傷痛 可能是傱小也沒怎接觸他 反而你陪伴我很多時間 如有來生,我愿你一切順利幸福 傱第一...

2021年5月1日星期六

無趣5月

 5月1日暫時體重67.70kg

              去按摩,前幾天扭傷腳

              搞健身室會籍

5月2日  


     買左670g---植物蛋白粉$3xx.00

     
5月3日去做gym

5月4日--炒散11:30-21:30

5月5日早上做gym,

             緣分遊戲2:00-3:00中環  

             一日見4個奴

             過左手癮

             有少少肥仔波的奴唔錯 

             送左一對著左半日的絲襪俾最後一個奴

             另一對絲襪就著係個身回家

              緣分遊戲:

            大蔥鴨(賞佢食我的剩餸)

            一起行情趣鋪頭,由中環行去灣仔

         灣仔買食野,一起吹水,佢被鳥屎選中

            我開開心心搣佢2粒linlin,CBt佢一下

           2--同學仔C,一起吹陣水,

            我賞佢飲我的口水(檸檬水,飲剩)

   3美國有玩過sm經驗,短暫見面,佢有肥仔波

4-滿天星,遲到,罰佢係天橋底星自己,不時有人路人行過。我會睇水,唔會叫佢當街跪地我。再問佢當街自己星自己係唔係好辱恥?佢話係,佢好緊張見到我。我今晚做左知心姐姐,去到比較夜時,無咩人,佢都係公園仔跪地一陣。輕輕掂下佢胸,佢話下體有些硬。

落雨,我著左外套,佢話主人你好香。我想講係唔係我家柔順劑味好聞?佢係甘話你隻腳好睇,你對絲襪都好好睇。




5月6日按摩1:00-2:30 銅鑼灣



5月7日

  凌晨收我以前的廣州的小灰羊奴的生日祝福

  他這人就是我以前生他氣拉黑,

  他還是每年都會發生日祝福話給我

  也沒幾個真有心記得我什麼時候生日

  以前去深圳和他ktv(錢櫃)

  我喜歡某2隻羊公仔,在下次見面他就給我買。

  他也是唯一見過我家人的奴

  也是少數真見我發大脾氣的奴

   會拉他進以前熟悉的Q群

   他嘴就賤賤的,5行欠揍的

    求饒時,又表情超賤的

  早上睇中醫9:15,晚餐有約


我鮮有請人食飯,佢請我食左4年飯

而我一年請佢一次,感覺唔過分

腸胃不好,吃完就是秒去廁所

仲要食左$1249

我真係太可愛了

5月8日已約奴著日本體育服玩調教12:30開始

              約在佐敦地鐵見面,

            走去聖地(情趣房)很近

            初次見小師妹(佢喜歡女裝/制服)

            有些肉地,望落168cm高

            房間比想像中細,

          到房先正式傾下點玩點個情節

          佢忘記帶剪刀,我岩岩有帶繩+創傷剪

           故事很簡單就係佢多年來都扮女仔

           佢係IS,雙性人 ,醫生告知佢係女仔

      戶籍上都係女,係一次偶爾上p衣堂(體育)

        換衫時,被我發現佢下體有異樣

        驚訝原來小師妹個身份竟然係。

        一起玩跳箱,我落唔到來,就叫佢抱我落來

       呃小師妹玩遊戲,綁住佢手手腳腳

       除去佢底褲,拎出剪刀示要剪去佢條J

      Cbt輕輕力,踩同彈佢JJ

       都用手指輕輕玩左一下佢菊花

       佢都差d瀨左屎出

      (佢問我搵男友係唔係一定要m底,我話唔 一定,佢又問我係sm路上會唔會好孤單, 我話習慣左又有咩所謂?)

5月9日 

      昨日收我前任Rc消息話佢同佢前任94複合,

        預左佢地。所以祝願佢地,也多謝通知。至少他家人離世時,我做好了女友的角色就行。

分手後,他和誰好都和我無關就是。我也沒興趣知,傱一開始他就只愛唸那位前任,結局不就是一早注定好的嗎?

    


今日母親節當然係同家人食飯(午餐),老佛爺佢最喜歡食莆田。食完野就帶佢樓上買下野,買件蛋糕仔再回家,想去超市購物就網購啦。

 滿天星講錯野被沒收奴名,直至我邊日心情好再睇下會唔會再回收佢吧。

10下拱橋,都係肌肉唔夠,

希望下個月可以做到15下

    

5月10日--做gym (旺角)

               --上水搵朋友

              --9號的晚餐改10號 kim

5月11日--65.2kg 

 有些人就是有話不敢面對你時說

只會在你同事面前說你不是。

不過以後都不那破公司。

我的同事都要轉公司

 >>>>>>>>><<<<<<<

本來今日會見某賤奴,結果佢小小事都唔到。

叫佢去幫我拎返對鞋,又唔需佢駛咩錢

佢話昨晚谷太耐精,今日無臉見我。

重點係你答應人,卻做唔到。

最後只好麻煩到另一位奴朋友幫手去拎返

一起飲野行下街,我請佢聞我陣腳味

佢再半跪地幫我著返對襪仔

佢多謝今日失信於我果個賤奴,令佢有機會見我

再一起食飯,多謝佢幫我去公司拎返對鞋


5月12日  睇中醫(10:15)

                上環3點有事整

                5-6點回自己住果區想搵下野食

                剛巧泡菜話佢都未食,同來緊我果區

                我地選左間燒肉慢慢燒傾下計

                佢十分可愛,令人好喜歡

                我們閑傾下先岩大家好多喜好都幾接近

      食到差唔多尾聲,我就玩下佢linlin+彈J+tk

                食完野我地去搭地鐵,

            我地企得比較近,我就同佢比較貼身少少

             我雙手游走在佢個身體上,我係眾目下

           公然將手指放入佢條褲里,輕輕摸佢龜頭

             佢好想叫出聲,佢果刻身體震左一下子

                   沖擊感十足 ,佢唸唔到我甘大膽

             去到mk,我地再去行情趣鋪頭,唔同於大蔥鴨,呢次我同泡菜有買到野。仲係鋪頭玩震旦,震下佢條J....

          玩鬧下,我地租左間帶有少少sm情景的房

          話你地知,佢其實係第一次正式被人調教

          睇住佢笨手笨腳的幫我除鞋除襪

          叫佢跪地爬過來,佢條j十分興奮

         佢話好羞辱甘被人望住

        佢話我房外房內2個人。  

輕輕玩其他項目,

最後都有大眾m們喜歡的控射。

佢好紳士甘同我一起搭的士送我回到我果區。

(奴:mc忘記約我食飯,泡菜剛巧出現)

5月13日 去老人院探阿婆, 

              只可以短暫停5-10minS

             損友Tim和我去買bra$1950

             佢問洗唔洗買甘多,你再瘦d會唔啱著

              我話個職員姐姐話,除非我再減10磅先有可能再買新bra,女仔一年都係換6-8個。

             買左6個,(買2送一),損友唔知我對上一次自己買leona係駛左3千幾蚊買bra..

             有些頭痛,佢都陪我去雜貨鋪買煲藥d紗袋,再陪我去超市買紙巾,一起去ok買雪糕。我問佢最近點,佢話都ok.我地以前會一起食雪條,我最喜歡選抹茶同士多啤梨口味。而家我IBs就好少食雪糕。平日同kim出街食甜品有雪糕,我只會淺淺嚐1-2口,剩下都係佢食。今年我先知佢比我重好多。    

           回家都係食下止痛藥,今晚00點盡量早訓

5月14日  認識新奴:旦治

                和G原定15號晚餐改14號

                 G-雞脾被扣分,唔夠體貼,新手m

5月15日 和腳奴c君約lunch

      (佢因公事問題來唔到,c君有交代已經好好)

                12:00同泡菜一起去食阿4車仔面

                14:00去睇戲 “感動她77次”

                15:00 拋彩虹

                16:00去左k11 試鞋,fancl測內脂

                19:00一起食打邊鍋放題:大將

                21:15 買短裙

                21:30 這次佢無送我回家 ,無所謂我                               自己搭小巴歸家。行 10900步

                雞脾安靜全日,無左交代

5月16日  約kim去食午餐12:30,晚餐20:00

5月17日 

               約左小失食晚餐4:30,

                俾最後一次機會佢。

             指定小失今日個衣著好易就遠遠認得出佢係邊個。佢好記得我個守則篇,佢卑微的跟在我的身後。入餐廳前輕輕撫摸下佢lin..佢都幾細食。

             我坐低先,佢詢問我,佢可以坐低嗎?真係少有的奴,如此的卑微。我準許佢坐下,睇住佢件梅菜一樣的白色t,不經都要批評佢一餐,坐低係甘望住佢,佢好怕羞。佢話岩岩被摸完lin,佢有些反應。

             點餐完,一起食下野,食到就來完,我話你坐過來我呢位搣lin愛好者又玩起佢linlin...搣完佢2粒lin,白色衫上就有不明的液體的印跡。佢好怕被人吱,喜歡呻吟。人客有些減少,我命令佢係餐廳跪下,佢有少少怕羞,最終跪地起身20秒不到。有一插曲就是叫佢放鬆,再用拳頭打下佢JJ ,佢眼淚已經在眼眶中,叫佢先掩住口,唔係佢會大叫好痛,佢就咬住塊餐紙,眼濕濕。

          一起離開餐廳,去行其他鋪頭,中間我一邊行一邊問佢有沒有被人膝蓋撞擊過jj,佢話無。我話甘你準備好啦,佢話個保安係甘望住佢,不時有路人走過,2次佢都身體好自然縮後。

           我去個廁所完,見到廁所走廊有個位置,唔點被人發現,就玩起cbt。

          係某商場行左幾圈,去超市睇下野,開玩笑方式叫佢再次跪地,依然有人會經過我地身邊。係小失的感覺里,主人叫佢做咩佢就要做咩。佢同我係2位唔同層次的人,佢係卑微的賤奴。

       熱鬧完,佢送我去坐地鐵。下個月再見😁🤫




5月18日-睇中醫 10:45

               原定約雞脾睇戲,

               由於佢無交代,暫時 取消同佢見面。

               改為見B仔食飯。

               B仔有少少肥,目測170-172cm

              喜歡精神控制,羞辱型,有過幾位主人

             一起行下Uqi就同佢簡單玩下著女裝

            佢膽粗粗接過件bra+女裝背心

          心中害怕+緊張甘行去更衣室

         仲搞笑去問個女職員係唔係前面果間空的房

    就一個箭步沖入去,大約5-6分鐘又勿勿走出來

    我睇過佢手機影左佢著女裝的相片

       佢有些羞辱甘下身有些硬

     有些奴不需要你點去打搣痛佢

        佢喜歡更加多的係精神層面

               

5月19日   hmb一位男s朋友昨日介紹個男m俾我

                點知係我十年前的cd奴櫻花

              佢無唸過我甘多年仲記得佢身上邊個位   置有紋身一事。仲有當年的合照😃

          ( 佛誔)同kim睇戲--真三國無雙(mk)

             Dele line 3日無講野,無交代之人

5月20日  按摩2:30-4:00銅鑼灣

               

    呢個日子當然係愛自己,買下肉肉俾自己$746

5月21日 出新界4-7

5月22日  出銅鑼灣食hesheeat,發現個胃最近幾    個月食太多好野,有些消化不良,頂唔受。暫時都唔會再答應任何奴約飯呢個請求。

5月23日   


最終畫完個紋身
30mins運動 ,出完一身汗🤪
滿滿澱粉質日

5月24日  胃休息日   

              荳芽vs魚肉,蛋,牛脷料理

5月25日  



快樂的見面J

🙂佢食煙,對面垃圾筒有一位女士

我就係度搣佢lin粒,拉扯住

做咩唔繼續食煙?

你繼續食啊。。。

佢一味已經痛到叫緊

😆商場扶手電梯

再拉住佢粒lin行路

入地鐵繼續用風扇仔拍打佢粒蛋蛋

再用小拳拳打9佢

🤣22:00-22:29佢不停慘叫

路邊行人不時行過睇下我地

係地鐵時,仲會同佢講睇甘多人睇住你個樣,係唔係好爽?再一手搣住佢粒lin...佢個樣真心好睇,5觀扭曲左

J我地下次再玩過

(24號tg傾,25號就見面)

5月26日 

中醫9:00,今日翁醫師勸戒多些休息。

要搵一日睇西醫肯定下係唔係耳石症复發

3月18日輕微頭暈至今

早1-2年都暈左幾個月

今晚起盡量晚晚逼自己23:30上床訓

如有朋友聚餐,都會最盡量21:30離場坐車回家

18號 118血壓 ,今日105血壓

睇中醫唔見左隻紫色表,聽日要買個新手表

5月27日 睇西醫,了解自己是否耳石症复發

               我份人食軟唔食硬,

              你有禮我必有禮回應 

              櫻花蝦/虎蝦蒸蛋+西蘭花炒牛肉片+黎麥

5月28日 胃休息日

              蓮藕+煎墨魚餅+毛豆+時菜+橙

5月29日 胃休息日

              西芹汁+蒸茄子+堅果+煎雞扒

5月30日報煤氣表

5月31日 😥😓

 阿婆又入醫院了,老人家又自拔胃喉,唉。。。老人院怕佢又有事 ,係社康姑娘建議下送院。老人院院長同陪診姑娘都好有交代告知阿婆情況。要聽日先知上左邊間房。。。果頭打完blog 20:35就收到醫院來電告知去左咩座幾樓幾床。

希望阿婆呢次都平平安安。🙏🙏

(攝)是否夾到時間影相

-買個電子煲藥的(有定時)-😃kim 在10號買給我

--買套Jk來玩影相  

--減2kg

有時挺懷念xanga寫日誌的日子

以前都無甘喜歡寫每月個行程表係咩

而家可能人老左

更喜歡記錄一些野吧

日誌都係寫俾自己睇多

4月再次入院,

感受比較深是kim多年的關心

無論我多任性,做多過火的事,他都包容

也是今年才知他體重上昇到74.1kg

雖佢令我失望過

佢有努力改善

同佢發展到點,講真隨緣吧

4月時,毒藥話想複合,

多年後依然感覺不合適,拒絕複合。

小緣4月的身體報告,好在問題唔算太大

希望佢多做d頸部拉伸運動,改善同減輕痛楚

Hmb好奇sm的人太多,

口嗨(嘴炮)/FF之人好多


5月品嚐keto棉花糖

6月要做2個身體檢查(專科)

      13/6 緣分遊戲第2期



7月見骨科

我這人有個缺點,如有朋友約吃飯,不說地方時間日期,我會打死也不出現。

還有如你約我吃飯,你自己忘記了,你想再找我吃飯挺難的。

再者你說要補償我,記得想清楚你打算補償什麼給我。因為我要是說你補償錢給我的話,你又說沒錢的。所以別亂說補償我什麼。。。




3 則留言: