外婆一路走好

 為我外婆寫封告別的信 感謝我的人生30+年 有你的存在,你的陪伴 你的餘生我陪伴在你左右 最後的幾天 我一收到醫院電話 我都盡量趕過去 今天你走了,很平靜 外公走時,我沒在身旁 感覺不到太大傷痛 可能是傱小也沒怎接觸他 反而你陪伴我很多時間 如有來生,我愿你一切順利幸福 傱第一...

2021年12月24日星期五

12月的樂



 

 12月忙忙碌碌

         收到可愛的小奴奴們

謝謝貓貓和小弱雞的聖誕節禮物金

。。。。。。。。。。。。。。。。。

#幾時都有d人想傾唔到幾句就想免費,訓醒啦唔好發白日夢

#人人都想食霸王餐

#banlist又增一名

#都係果句如你有心就攞出誠意先

#真係無錢請唔好入圈

#想呃蝦條都請過主啦

#有無友情價都好睇我心情

#但第一次調教一定無友情價


🤔到底係d人真係窮到連500都無

定係個個都唔想付出??

🤔🤔500都無話,甘去調教唔通酒店費又要我幫手出咩?

😆😆😆以後咪都好,一叫窮一來r免費全部又可以直接ban

#大家唔好阻住大家啦


#衰d講,父母子女都會同你講錢

#生活每個人都需要用到錢

#你可以同我講你窮,

我是只拒絕玩你而已


無錢請在家拎住手機睇相自己打飛機


記住你取悅討好我,

而非我要去討好你地


#主奴

#奉獻


沒有留言:

發佈留言