外婆一路走好

 為我外婆寫封告別的信 感謝我的人生30+年 有你的存在,你的陪伴 你的餘生我陪伴在你左右 最後的幾天 我一收到醫院電話 我都盡量趕過去 今天你走了,很平靜 外公走時,我沒在身旁 感覺不到太大傷痛 可能是傱小也沒怎接觸他 反而你陪伴我很多時間 如有來生,我愿你一切順利幸福 傱第一...

2021年8月10日星期二

8月上篇

 7月講8月會返工,結果事不順心

https://t.me/hksmistressbadgirl  生活記錄

8月1日 去Fancl同安利體驗館測脂  69.2kg

8月2日     訓得一般,去睇工作環境

8月3日    物理治療

                連續5晚,右耳都聽到好像有人行樓梯的聲音,我細老係第2晚時,仲陪我去走廊睇下,無咩發現。我換去客廳平躺又唔覺有果d聲音,昨晚右耳突然痛多左,聲音變大聲左。

   探阿婆,收到2哈英國寄過來的一本鞭

   (袋鼠皮)

  晚餐同kim食飯

8月4日   睇左醫生滴耳仔水,右耳d聲音變細左

              初見3位sm谷友,一起食晚餐,去果欄

8月5日    宅女

8月6日   頭暈暈地去做物理治療


8月7日   5w事件

8月8日    頸痛

8月9日 

      一早物理治療

舊同事ken做野真救命,話佢老細想見見我,話簽約,問我呢2日,邊日得閑。

     罕有接左2個即日預約的奴,只可以簡單講

1個係玩高潮控制

另1個就坐臉,聖水,腳奴


8月10日    

           今日3點05去到,遲少少,ken話我以為你係聽日先來。有少少無奈,佢問我係唔係有時間?我回係,做咩?佢話老細開會中,之後又走來講如佢老細想我做樓面而唔係廚房,我ok嗎?我反問做咩甘講,佢話老細突然甘講,話我合適做樓面,我都唔多明白咩料。。。甘就又被人放置某間房,傻等左1個鐘,都俾足ken面,真係頂唔順冷氣唔駛錢都唔駛開甘大吧。。。

wts佢講我唔做了,拎返2張見工相俾我,我要走人 

8月11日       

8月12日    感冒沒去成,改為19號

8月13日    

      一日里見左14位谷友,我鮮有的帶上kim出席晚上的飯聚 。有幾張熟悉的面孔,其他就有些是在谷中有聊天的人,還有新入谷的,潛水員。

8月14日       

       13號是kim阿爸個生日,佢爸爸唔得閑。就改為今天飲茶。還是那幾位出席,一席散去。我和kim去看“自殺特攻”,我最喜歡的小醜女依然很帥氣的表演了一波她的魅力。整部戲最後感覺都不錯,晚餐比較濃味,奇味雞煲+炒花菜,白米飯很可口,卻沒以往非吃到碗乾乾淨淨為止,半碗就停手 。

       睡前才想起13號約了9展姑娘,要簽咩晚晴咩同意書,最近訓唔好,有失眠+捱夜。我忘記左,個姑娘都忘記左。。。唯有下星期一再搵返個姑娘再約時間。

8月15日

            昨晚tg也只會在23點前會回應一下留言

            Twitter以後就13-20點在線,20點後的留言就隔天才會回應。

           我發現之前把重心放在tg的sm頻道,也講不少自己的故事,提別人的事宜,share自己的twitter,漫畫等。反應一般吧。。。

          我更喜歡還是寫回blog文

          








8月15日

沒有留言:

發佈留言