外婆一路走好

 為我外婆寫封告別的信 感謝我的人生30+年 有你的存在,你的陪伴 你的餘生我陪伴在你左右 最後的幾天 我一收到醫院電話 我都盡量趕過去 今天你走了,很平靜 外公走時,我沒在身旁 感覺不到太大傷痛 可能是傱小也沒怎接觸他 反而你陪伴我很多時間 如有來生,我愿你一切順利幸福 傱第一...

2021年6月3日星期四

不得不說的事



 Twitter常常有人留言
卻看不到留言是何人


 以後tg聊得來的人就繼續留下
不合聊的tg友人就我直接刪對話
你就知道你被ban左
我地無可能
你以後愛點失蹤就點失蹤吧
有骨氣千奇唔好再來搵返我

🤔5-6月我真發現男m d話無一句可信
😆佢地令我有更大感悟
就係佢地下次邊個再話點崇拜我點尊重我都好
先奉獻左以表佢地誠意
🤔唔係說又係呃聊天

以後誰要說是想追我,就先送禮來再說吧
要不再來幾位一開始沒想清楚
就來占用我時間後才說自己很忙
沒準備好
那就又一件很令人反感的事

如你真要奉獻:payme or支付寶(hk)
別跟我說借口
什麼支付寶中資
什麼payme你沒信用卡
如自動波話我買野你報銷,甘就你先轉帳來
唔好講完又玩失蹤
放心你要玩野
我咪ban左你囉
反正眼不見為淨
 


我份人現實直接說出來
以後咱們就直接點聊
申請奴的表格
一直用2012的

別一來就say hi
就反問我多大,我是女s等問題
我blog寫晒
 

20/6更新已block 166人

(臨時唸法)搵男友要求係:
對方要識煮野
幽默風趣,
懂人情事故,
愛屋及烏,
要有固定工作 
唔嫖唔賭唔吸毒唔煙
同我一樣喜歡sm
唔需要日日c身,但我病你一定要出現,關心我
對住我任何時間都要大方
陪伴唔到我,就自己唸計補償我
會討好我
在乎我
不愚孝
唔要月光族,要識理財
脾氣要好,我脾氣唔好
包容我所有任性
我唯一會做就係在你家人朋友們前
點都會留面俾你
千齊唔好指望我會AA
戀人關係會公開
如有吵架,你必須當天哄我,不準冷戰
你可以工作忙,但要同我講一聲
要有交代
年齡:26-50
身高:160起🤣
身形:唔要肥
如我接受一個人追求,
我會要求佢孭我行樓梯2-3層



(已忘記2014-2015搵男友要求係咩)



 

沒有留言:

發佈留言