外婆一路走好

 為我外婆寫封告別的信 感謝我的人生30+年 有你的存在,你的陪伴 你的餘生我陪伴在你左右 最後的幾天 我一收到醫院電話 我都盡量趕過去 今天你走了,很平靜 外公走時,我沒在身旁 感覺不到太大傷痛 可能是傱小也沒怎接觸他 反而你陪伴我很多時間 如有來生,我愿你一切順利幸福 傱第一...

2020年12月31日星期四

2021新宗旨

 不再天真以你跪地為奴,起身為友做宗旨

今日31/12和一位圈里朋友傾開計

令我唸起多年前跟我多年的鬼魂在我身體不適

我話離開圈子,退圈時

佢whatsapp講果一番話,佢因我係佢主人,佢先忍耐我所有唔好脾氣,而家唔玩啦,佢唔需再忍耐。以你跪地為奴,起身為友一宗旨收奴的話,好多奴會分唔清楚自己係唔係奴,係唔係你唔玩啦,佢就可以怨恨你的過往?

2021年的sm宗旨:你跪為奴,就一世係我面前你都只可以係奴。唔會再有你起身為友一說。

曾經的我多麼天真,你選擇做朋友,就只做朋友

不再有所謂奴的朋友,有的是真心臣服我腳下的奴。。。

也別一來就開口叫主人,我地唔熟

你來選利益關係就單純講利

要我友情你憑咩,你有恩我嗎?

你個時間係時間,我個時間就唔係咩?

每個人的生命時間都不一

你感覺你個價值係咩?

你搵我之前唸清楚,為咩要做奴?

未唸清楚自己,唔好搵我

你要為奴就要一世,你個奴性係天生,你係卑微而渺小的存在。

你為何要搵主?你只係可憐的流浪狗,你想有人收養你,你又可以為你主人做到咩?

你清楚明白奴隸呢2個字係咩?

你做奴就要做奴個樣,承諾左反口,你估你係細路仔咩,你反口仲要一堆要求多多。就去141大燃把選擇,但你要記住你唔係奴,你只係一個單純搵人滿足你慾望的普通人。唔好整衰左奴隸2字。

有些人骨子為奴,他只會一世為奴。

真正的sm,只有永遠為s和永遠為奴,2個選擇。

現在一堆sw,一堆新人,一堆理論派,poly關係

你見過歷史里幾個奴做了主,有主人的樣子?

Sw成日一下為奴一下為主。

我見過唔少,但在我眼中,你曾跪在我面前像條狗,在別人面前就裝得你多高大就是場笑話。

Sm世界里,你做主是不會被人動搖的

Sm追求是心靈上的滿足,而非肉體上的慾望滿足

選擇我為你主,你必須上鎖,藍芽app果款cb鎖。我決定你幾時可以被開鎖,你做到呢個基本先來講你個誠意。無論你有無另一半,想清楚先好留言,留pm。

寧缺勿濫,不亂收奴

古代下人成功被寵幸做了妃子,骨子依然是下人,做事說話都依然帶有奴味。

Poly關係就像雜交,一位多年前係男奴係地下爬的升lv變男s,7位poly女m,1係女s.佢poly女m又有其他男m。。。搞笑有人不滿呢位男s,又搵另一位女s要幫做媒要果位女m去跟第2位新手男sw...個關係亂到無得頂。

(真人真事,請當事人唔好自動帶入角色)

你可以不喜歡我寫的內容,但我沒逼你來看。

你要求主就要有求主的態度






33 則留言:

  1. 2021新年快樂,請問我結了婚,如果想做妳的奴是不是一定要上cb鎖?不上可以嗎?我一定會忠於妳的,謝謝。

    回覆刪除
  2. 即是⋯會唔會有只出來時調教先用,或者其他方法既調教,我冇鎖都一定會聽妳話,忠心耿耿的,求求妳

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見都未見過你,你就講會對我忠心耿耿
      只出來調教先用,就只有純利益關係的

      刪除
  3. 明白,我睇過妳寫既野,知道妳鐘意奴對妳一心一意⋯但我真的不能帶著回家⋯而我又想做妳的奴隸⋯

    回覆刪除
  4. 可以做奉獻奴😍,但我錢不多🥺請問會不會需要很多錢的?
    睇左妳的貼文,覺得妳很厲害,好想比妳控制同玩弄😳

    回覆刪除
    回覆
    1. 很多錢的定義係幾多?

      刪除
    2. 我未試過做奴 我咩都第一次 可以試下幫我上鎖嗎?

      刪除
    3. Unknown是一直留開言果個?

      刪除
  5. 回覆
    1. https://go141.com/zh/A26785-%E6%B7%B1%E6%B0%B4%E5%9F%97-%E4%B8%80%E6%A8%93%E4%B8%80-%E5%89%8D%E5%88%97%E8%85%BA%E9%AB%98%E6%BD%AEyoyo.html

      c兄不如你去搵yoyo啦
      佢收700$一個鐘仲要包埋場地嫁

      刪除
  6. Hi, 我想問下點先可以做到你嘅奴? 我一直都好想做CB奴, 願意被鎖被開發成合女王心意嘅奴。

    回覆刪除
  7. 你好!壞女孩 請問我可唔可以認識下你
    因為我都睇咗你Twitter一段時間 哈哈
    Line ID : rivenyin

    回覆刪除
  8. 妳好壞壞,看了妳的blog 很久了,希望有機會會加我line 再溝通 ID: xyz900212

    回覆刪除