外婆一路走好

 為我外婆寫封告別的信 感謝我的人生30+年 有你的存在,你的陪伴 你的餘生我陪伴在你左右 最後的幾天 我一收到醫院電話 我都盡量趕過去 今天你走了,很平靜 外公走時,我沒在身旁 感覺不到太大傷痛 可能是傱小也沒怎接觸他 反而你陪伴我很多時間 如有來生,我愿你一切順利幸福 傱第一...

2014年11月12日星期三

有dd無奈...

最近就算wechat寫收費是一定無人問起
因為我wechat都唔係呢個圈子d人
qq就有一堆上海,廣州,福建,深圳d朋友問細節野
尋晚有山東人(在廣州)一個奴同我講
有個自稱廣州女王,竟然用我玩小魚奴d相片去呃人
真係頂佢..佢呃人車錢...妖...
好心佢再廢都唔好偷人地TJ相片
好彩我之前影奴,一向唔影奴個樣子

又可以話d男人,真係精蟲上腦
又唔cam望下果個自稱係女王d物件
係唔係真女人...

以前友情,就無听到有關我d玩奴相片事件

..................................................................................
有時我習慣左打簡體字,普通話d講野方式
感覺比打白話上手,方便
妖...成日一時普通話 ,一時白話...
有時都唔知自己打左d咩q野
.................................................................................................
留wechat.line.qq比我d朋友
如果怕比人知道,可以入hkbdsmc申請ac
再pm比我,你們地聯絡方式
or 去alt都可以~

今日又係反工d日子.加油~



16 則留言:

  1. 我能當你的網奴嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時沒有網奴收費那個表格,你是那裡~?~

      刪除
  2. Hi mistress, my wechat. "Mymisstress" u r so lovely, can i talk with u ?? Little dog from hk

    回覆刪除
  3. 可當妳的男奴嘛?

    回覆刪除
  4. 我叫小白、可以聊聊嗎? wechat:lulo1981

    回覆刪除
    回覆
    1. 鳥龍左,打少個l...我還奇怪你去湖南
      剛加你wechat~

      刪除
  5. 肛調會用甘油浣腸嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前有用過,不過不是太理想的結果

      刪除
    2. 為什麼呀?
      奴一般都忍唔到五分鐘就要請求主人去洗手間喎

      刪除
    3. 沒為什麼,不去為別人的奴去說太多話

      刪除
    4. 你好,想結識女主,成為你的奴
      wechat : ccw-1127

      刪除
  6. 你好,請加我的 wechat : foot-life
    謝謝你 !

    回覆刪除